CLAIM TRAVEL VOUCHER COVID. ANDA SUDAH GUNAKAN?

CLAIM TRAVEL VOUCHER COVID

 

CLAIM TRAVEL VOUCHER COVID


Dahulu masa mula-mula Covid-19 ini berlaku, Air Asia membuat pembayaran semula mengguna Credit Akaun dan selepas tu ubah kepada Travel Voucher.


Masalah utama aku ialah travel akaun aku ini hanya mampu claim mengguna Air Asia X sahaja dan memang sukar buat masa sekarang sebab destinasi penerbangan Air Asia X tak banyak dan lepas tu banyak terma-terma pula.


The travel vouchers will be valid for 5 years from the date of issuance for the redemption of AAX (airline code D7) medium-haul routes (above 4 hours) except short-haul routes (below 4 hours).

CLAIM TRAVEL VOUCHER COVID

Ini negara yang dibenarkan anda guna travel voucher dan setelah mencuba beberapa negara termasuk Gold Coast tidak diterima walaupun flight melebihi 4 jam. Aku pun hairan.


So kami mencuba flight ke Seoul dan berjaya claim Travel Voucher kami. Nampak gaya ini kali kedua kami akan ke Korea ....Tahun ini kami dah pergi ke Jeju dan tak puas ler...


Kami merancang naik flight ke Korea Seoul dan flight ke Jeju melalui Seoul. Itu cara yang paling baik untuk memaksimakan travel Voucher kami ini.


Catat Ulasan