GUNUNG GUNDALING - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Ahad, 8 Mac 2020

GUNUNG GUNDALING

Gunung Gundaling ini terletak di Berastagi. Di kawasan pergunungan anda boleh melihat dua gunung utama iaitu Gunung sinabung dan Gunung Sibayak.
Dari puncak Gunung Gundaling gambar yang kerap diambil ialah gambar Gunung Sinabung tapi aku dah pergi dua kali, cuaca mendung jer. Frust tak dapat ambil gambar Gunung ini dengan baik. Bukan rezeki aku kot..hahahaha.

Akhirnya aku menyuruh fotogfer yang ambil gambar disana, ambil gambar isteri aku dan isteri aku dengan bayaran 20 ribu rupiah. Murah.

Disana juga ada perkhidmatan sewa kuda atau kereta kuda. Terpulang pada anda nak naiki kuda atau kereta kuda.

Selain itu ada juga jual ole-ole yang cantik, aku rasa kalau anda ke Gunung Gundaling baik cekup satu ole-ole untuk deco rumah anda sebab kat Medan ini tempat jualan ole-olenya memang tak banyak. Jangan tunggu-tunggu dan beli sahaja.

GUNUNG GUNDALING

GUNUNG GUNDALING

GUNUNG GUNDALING
FULL INTINERI 3H 2 MALAM DI DANAU TOBA
sila baca juga :
FULL INTINERI 4H3M DI MEDAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan