Review Pulai Spring Resort - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Ahad, 18 Jun 2023

Review Pulai Spring Resort

Pada bulan Jun 2023 tempoh hari saya dan isteri pergi ke UTM nak jenguk anak perempuan dah lama tak jenguk. Kami merancang untuk tinggal sehari berdekatan di UTM Skudai dan melalui pencarian di booking.com saya menjumpai sebuah resort yang agak cantik dan dekat dengan UTM Skudai ( 5KM sahaja).


Saya menyewa di Pulai Spring Resort dan apa yang saya boleh katakan iany amendapat rating 4/5 dari saya. Sebenarnya Pulai Spring Resort ini adalah homestay dan bukan milik resort tersebut.

Dan melalui pengalaman saya, jika homestay di apartment memang buruk keadaannya tetapi saya lihat keseluruhan resort tersebut terjaga dan kemas


Malah saya salute pada owner tersebut yang memberikan video keadaan dalam rumah tersebut dan anda yakin akan sebagai pelanggan mereka



Pengambilan kunci adalah self check seperti dibawah ini dan ianya amat mudah sekali tanpa perlu ada birokrasi.


SOP yang diberikan lengkap dan anda tidak perlu risau, dimana sebaik sahaja membuat tempahan. Mereka akan hubungi anda melalui what apps dan semua SOp dan sebagainya akan diberikan di what apss.


Anda boleh bertanya apa sahaja melalui what apps yang diberikan oleh mereka. 



Dibawah ini adalah maklumat lengkap serta no telepon owner  Pulai Spring Resort.

Anda boleh  hubungi mereka untuk dapatka maklumat lebih lanjut.

 Apartment info

🏡 Address: 

03-27, Level 3,
Cinta Ayu Resort Apartments,
Pulai Spring Resort,
20KM, Jalan Pontian Lama,
81110 Pulai, Johor.


» Facilities (Level 2):

-   Swimming Pool
-   Children Pool 
-   Cafeteria 


Check-in time: 3pm - 12am
Check-out time: Before 12 noon.

⚠️ After received your information, we will send you self check in steps by 3pm.⚠️

Thanks for your kind cooperation 🤝

Facebook Page:
https://www.facebook.com/RitopiaHomestay/

Jika anda mahu booking ada no ini:
Direct call lagi baik :
Raymond: +60 14-905 6905


Selain itu di Pulai Spring Resort ia juga menyediakan kemudahan makana tengah hari dan malam serta sarapan untuk anda. Kmai makan tengahari di sana ala buffer dan dikenakan bayaran RM60 seorang.

Manakala kalau anda hendak mandi pun, disediakan kolam renang yang besar dan bersih serta terjaga.


NAK KE MELAKA- DAPATKAN HOMESTAY BONDA BANDA HILIR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan