HARD ROCK CAFE HO CHI MINH - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Isnin, 16 Disember 2019

HARD ROCK CAFE HO CHI MINH


HARD ROCK CAFE HO CHI MINH
Salah satu tarikan utama di Ho Chi Minh ialah Hard Rock Cafe. Salah satu kawasan kunjungan utama pelancong terutama Malaysia.

Kami singgah dengan tujuan nak membeli produk Hard Rock Cafe. Aku tak berminat sangat sebab aku tak berminat dengan baju-baju ni. Lagi pun aku jangkakan memang mahal barangan Hard Rock Cafe ni.
HARD ROCK CAFE HO CHI MINH
Bini aku yang berminat nak belikan untuk anak buah manja dia. So aku temankan ler..

Trademark masuk sudah tentu ada gitar Hard Rock Cafe. Bergambar dahulu kat sana sebelum masuk.

Selepas bergambar kami masuk dan sempat beli baju untuk anak buah dan anak lelaki aku. Dan aku pun bamtai amik topi Hard Rock Cafe

Jumlah semua dalam 2juta Dong!! Fuhhh...inilah Hard Rock Cafe. Standard maaa..

Dapat barangan percuma topi tradisional Hard Rock Cafe. Buat deko lawa ni..hahahahaIni gambau dalam kedai Hard Rock Cafe sebelum tu aku tunjukkan gambau aku beli barang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan