HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Khamis, 10 Januari 2019

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND
Pemandangan dari bilik kami menginap

Tempoh hari masa cuti panjang semasa pulang dari Taiping, mak aku nak singgah kejap di Cameron Highland. Pehhhh!!! permintaan yang terbaik...hahahahaha.

Maka kami gerak dari Taiping dalam pukul 10am dan tiba kat Tanah Rata dalam pukul 2.00pm dan perkara pertam aialh kami mencari hotel penginapan yang telah aku booking di booking.com iaitu Heritage hotel . Tak mahal untuk semalam iaitu RM285 untuk 3 orang.

Hotel yang aku booking ialah Heritage Hotel iaitu sebuah hotel old english stail di Cameron Highland. Dan aku katakan aku tak menyesal booking hotel ini kerana amat memuaskan hati.
Ia terletak di Tanah Ratadan berdekatan dengan bandar dan Mall. 

Pemandangan dan kedaan bilik yang kemas dan berfungsi nampak mewah dan bercirikan omputih memang ken adengan jiwa aku..hehehehehe.

Jom lihat bilik ini  Heritage Hotel :




HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

HERITAGE HOTEL CAMERON HIGHLAND

Tiada ulasan:

Catat Ulasan