HARI KELIMA DI HO CHI MINH VIETNAM - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Rabu, 10 Oktober 2018

HARI KELIMA DI HO CHI MINH VIETNAM

HARI KELIMA DI VIETNAM
Hari ini adalah hari terakhir kami disini setelah 5 hari berhempas pulas duduk di Vietnam.

A great memory and a great place to visit. Jika anda bertujuan melawat kawasan pelancongan, Ho Chin Minh memberikan kepuasan melancong. Dari Sungai Mekong hingga ke Chu Chi Tunnel semua memberi pengalaman yang terbaik.

Jika anda ingin membeli belah. Ho Chi Minh merupakan syurga membeli belah tapi hanya fabrik seperti tudung/ telekung dan baju. Memang cukup murah dan berkualiti. Lain- lain agak mahal.

Tujuan kita melancong ialah melihat budaya sesuatu bangsa. Itu tujuan aku jika melancong. Bukan minat sangat pun shopping mopping ini. Tapi sebaliknya untuk wife aku...hihihihi.

Vietnam adalah tempat godaan terbaik untuk wanita.  Aku rasa semua pompuan akan terjerumus dalam kancah berbelanja sesuka ati jika ke Vietnam..ahaks.

Masa nak balik kami membeli bagasi tambahan sebab bagasi kami agak berat dan memang berta. Kami kena bayar 40USD untuk tambahan 20 kg...rugi lagi...


Walau apapun, Vietnam telah tertulis dalam diari aku negara yang telah aku lawati.
Syukur alhamdulilah mak aku sihat dan aktiviti ini adalah aktiviti pertama aku dan adik beradik..amin

Baca : Kisah Penuh Melancong Ke Ho Chi Minh Vietnam 5 Hari 4 Malam

HARI KELIMA DI VIETNAM



Tiada ulasan:

Catat Ulasan