Pantai Malasti Bali - Travel Blog

Sebuah blog peribadi pelancongan

Rabu, 25 April 2018

Pantai Malasti Bali


Pantai Malasti Bali
Pantai Malasti Bali adalah pantai yang baru dibuka. Menurut pemandu pelancong kami ia mungkin pantai terakhir yang dibuka.

Untuk ke Pantai Malasti Bali ini anda harus membayar RP10K sahaja. Pantai Malasti terletak.dibawah cerun bukit yang tinggi.

Kereta harus turun ke bawah bukit dengan perlahan. Walau bagaimana pun aku lihat jalan ke bawah dah siap ber tar dan pembinaan lain rancak dijalankan di pantai Malasti ini. Dalam 2 tahun meletup pantai ini.

Perbandingan Pantai Malasti Bali ini ialah ia mempunyai batu karang dan rumpai laut yang begitu indah.

Masa aku kesini pun aku lihat beberapa fotografer sibuk ambil gambar pengantin. Kalau fotografer dah datang makna cantik ler.

Selain itu ia juga mempunyai lorong jalan kiri kanan adalah batu bukit yang dipanggil lorong cinta. Memang cantik kalau kita bergambar.

Aku jatuh cinta dengam landskap Pantai Malasti Bali. Nak tulis panjang tak boleh sebab ia dalam pembinaan. Nak mandi tak sesuai sangat.
Nak ambil gambar dan lihat keindahan memang terbaik.

Aku boleh tunjukkan gambar sahaja, kecantikan pantai Malasti ini.

Pantai Malasti Bali
Pantai Malasti Bali
Pantai Malasti Bali
Pantai Malasti Bali
Lorong Cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan